Gwy wandelt

woensdag 9 maart 2016

Een betere wereld

Sommige acties voor een betere wereld springen door hun breed draagvlak in het oog. Ik denk dan aan acties als Broederlijk Delen, of Hart boven hard.
Een actie als Belmundo was nieuw voor mij. Het is maar dat ik in de Gentse stadsbibliotheek een brochure erover zag liggen.

Bij het doorbladeren van de brochure heb ik toch al wat activiteiten in mijn agenda genoteerd.
- 8 maart: Een film, Die heb ik gisteren gezien.
- Op 22 maart is het de waterdag. Dan komt er voor een week een 3D-waterput in de stationshal van Gent Sint-Pieters.
- Op 13 maart is er een waterwandeling in het Gentse. Maar toen ik me wou inschrijven, bleek die al volgeboekt. Niet getreurd. Ik ben niet de enige wandelaar. Er komt een tweede tocht, en daarvoor kon ik me dan wel nog inschrijven via het LDC De Knoop. Het wordt dan wel op 10 april.

Er zijn nog veel meer activiteiten. Kijk maar naar het programma op: http://belmundo.org/, of haal een brochure in een Gentse stadsbibliotheek.

Geen opmerkingen: