Gwy wandelt

zondag 11 september 2016

Open deur

Vandaag was het open monumentendag en tevens open deurdag in het LDC De Horizon.
Vanmiddag ging ik er dan ook naar toe.
Gezellig om weer met mijn tafelgenoten te babbelen in de ontmoetingsruimte.
En natuurlijk ook eens de voorstelling van de verschillende crea-groepen bekijken.
Ik kon het niet nalaten mij een potje confituur en een bloempje te kopen.
En ik passeerde ook langs de stand van de bewegingsactiviteiten. Het is op zo een open deur dag dat ik Tai Chi leren kennen heb. Dat was in 2014. Tai Chi blijft me in beweging houden. Ook dit jaar zal ik aan Tai Chi meedoen de donderdagmorgen.
Deze week is het de DOEmeeWEEK. In de Horizon en trouwens in alle Gentse LDC's kan je mee doen in de activiteiten. Gratis en voor niets. Zo kan je proberen of iets je ligt, en zo ja je inschrijven voor het vervolg.

Geen opmerkingen: