Gwy wandelt

woensdag 12 juni 2019

Detoxweek

Ben ik nu aan een detox week begonnen. 
In de nacht van maandag op dinsdag een pleister op mijn voet. 
Als je gaat slapen is die wit. 
Als je opstaat is die zwart van al het vergif dat uit het lichaam gezogen is. 
Het was een pleister die me toegezonden was door DEMA.
Ik vervolg de kuur met van vandaag af, een product van Forté Pharma te gebruiken.
Ik kocht de flacon bij Holland&Barrett
* Ontgiften * Verwijderen * Zuiveren *
En misschien verlies ik door die kuur ook wat van mijn lichaamsgewicht.
Het is nodig, want mijn BMI ligt veel te hoog.
Mijn middelomtrek ligt nog net niet in het rood.
Dat betekent dus ook mijn eet- en drinkgewoonten aanpassen. 

Nawoord: Ik heb de detox kuur toch maar voortijdig stil gelegd. Het was niet te doen. Vijf, zes keer op een halve dag naar het toilet.

Geen opmerkingen: