Gwy wandelt

zondag 2 juni 2019

Kattebeek in Deinze

Weer op wandel in het Vlaamse land. Wel  'le plat pays'  na mijn verblijf in de Pyreneeën tussen, bergen van 2.000 tot 3.000 meter hoog..
Vandaag koos ik voor een wandeling bij natuurvrienden van Deinze.  Een hond vriendelijke wandeling. Heel wat wandelaars waren met hun beestje op stap.
Wat zeg ik nu? Natuurvriendelijk? Hondvriendelijk? --> Wel het was ook melkflessen vriendelijk. Vele wandelaars hadden ervoor gekozen om met korte broek te stappen. Blijkbaar de eerste keer dit jaar.

Ik koos vandaag voor de 8 km.
Centraal in deze afstand was het 'Goed te Parijs' met de mooie dreef naar Astene.
Het werd een ochtendwandeling voor mij.
De mensen die voor een langere afstand als dagwandeling gekozen hebben, zullen het wel warm gehad hebben. Toen ik nog voor de middag Deinze verliet was het al 25°C

Heerlijk wandelen in het zonnetje.

Geen opmerkingen: