Gwy wandelt

zaterdag 15 juni 2019

Zomerfeest in de Thuishaven.

De Thuishaven is een lokaal dienstencentrum aan de Muide te Gent
Vandaag vond er de zomermarkt plaats.
Reden om er naar toe te trekken na een vergadering van het Vlaams Compostela Genootschap, deze morgen.
Verschillende mensen die geregeld naar dat centrum komen, zijn mensen waarmee ik graag babbel.
Ik moest nog middag eten. Zoals veel andere bezoekers was mijn lunch een pakje frieten van het frietkot er recht over.
Nadien wat op het terras gezeten.
Ook genoten van de chachacha dansers.
Voor het hapje en drankje was er ook ijskreem en ook was er een standje met moctails.
Zo was het een gezellige namiddag. Ook senioren kunnen feest vieren. 

Ondertussen nam ik ook de tijd om de reusachtige muurschildering te bekijken.
De straatartiest heeft ook bij ons in De Horizon zo een reusachtig schilderij gemaakt.
Een derde muurschildering heeft hij bij het LDC De Boei aangebracht.  Ik neem me voor om daar ook eens te gaan kijken.

Geen opmerkingen: