Gwy wandelt

woensdag 19 juni 2019

Er niet geraakt

Deze morgen eens naar Zottegem voor de te gekke wandeling.
Te gek ----> Waar staat dat voor ?
In het boek "Walking in Belgium" vind ik wat uitleg.
Als je het boek hebt, kan je het zelf lezen op blz. 28
Nu is het bij de Egmontstappers altijd goed wandelen.
Toen ik vanuit mijn flat vertrok regende het wel, dus onmiddellijk al de regenjas aan.
De rest van de ochtend heb ik overigens de regenjas niet meer nodig gehad. De zon scheen.
Bij het station kon ik autobus 41 nemen. Dat was dan wel een halfuur wachten. Omdat het te voet naar Strijpen net geen half uur wandelen is, besloot ik er naar toe te wandelen. Ik volgde de GPS van mijn GSM. Tegenslag ! De spoorwegovergang was afgesloten, ook voor voetgangers.
Dus maar terug gegaan naar het station. Daar zag ik net bus 41 voor mijn neus weg rijden. Wat zou ik nu doen? Via een andere weg toch naar Strijpen stappen ? Neen! Toch maar niet. Ik wil voor de middag weer in Gent zijn.
Ik besloot dan maar wat in Zottegem zelf rond te dwalen 
Ben ik niet naar Strijpen geraakt, ik heb toch heerlijk rond gewandeld.

Geen opmerkingen: