Gwy wandelt

woensdag 11 mei 2016

Mijn wandelingen in Gent

Dat ik graag samen met anderen in Gent rondwandel is geen geheim.
In 2016 heb ik al wat citytrips achter de rug:
  • In februari een sportieve 25 km Euraudaxtocht. Ik heb daar veel lof over gekregen, maar de verdienste gaat eigenlijk naar de andere inrichters die voor het parcours en de bevoorrading zorgden
  • In april een toeristische tocht in de kuip van Gent. Met nadruk over Gent in de XIX-de en XX-ste eeuw: het orangisme en de textielnijverheid
Gepland zijn nog:
  • In mei een tocht als greeter met nadruk over de relatie tussen Gent en Engeland, en als hoofdfiguren Jacob van Artevelde en Lieven Bauwens
  • In juni richt OKRA-academie Gent een poëzie-wandeling in. Die zal ik begeleiden. Een gids zal ons gezelschap vertellen over de verschillende dichters en gedichten.
    Die wandeling is trouwens al volzet. Ik kreeg de deelnemerslijst al binnen.
    Je kan nog altijd proberen in te schrijven, maar dan kom je op de reservelijst. 

Geen opmerkingen: