Gwy wandelt

maandag 2 mei 2016

Ziekenbezoek.

Iedere dondermorgen beoefenen we met een tiental mensen Tai Chi in het LDC De Horizon.
Een iemand die er anders altijd bij is, was evenwel afwezig.
We vermoedden dat er iets school. Zowel een mede-beoefenaar als ik spraken af om haar een mailtje te sturen.
Deze middag vernam ik van een andere Tai Chi-genote dat onze afwezige een ernstig ongeluk overkomen was en in het ziekenhuis lag.
Zelf was ik vorig jaar toen ik in het ziekenhuis lag, geweldig content dat familie en vrienden me kwamen bezoeken.
Deze namiddag trok ik dus zelf op bezoek naar het ziekenhuis.
Het is inderdaad ernstig. Ik schrok van al de kwetsuren. Ik wist het nochtans van onze gemeenschappelijke kennis en ondertussen ook van haar man, en toch schrok ik.
Ik hoop ook dat zij zich spoedig hersteld. Zij is een kranige vrouw.
De eerstvolgende keer dat onze groep bijeenkomt, zullen we haar wel een kaart voor beterschap met een opbeurende boodschap ondertekenen.

Geen opmerkingen: