Gwy wandelt

dinsdag 3 mei 2016

Steun het Rode Kruis

Eergisteren bij de Tweedaagse was ook het Rode Kruis weer paraat.
Of ze veel werk gehad hebben weet ik niet.
Wel heb ik een sticker als steun gekocht.
Ik kan me nog twee keer herinneren dat de helpers van het Rode Kruis van Blankenberge  me goed verzorgd hebben.
Eén keer was dat voor een grote blaar op de zool van mijn voet. Iedere stap die ik zette deed pijn. Mens wat was ik toen blij met de hulp van het Rode Kruis.
Een andere keer was ik gevallen. Ik had mijn knie open gehaald. Het was niet pijnlijk, maar de wonde zag er zeer vuil uit. De helpers hebben dan de wonde uitgewassen en schoon gemaakt. Met een reuze verband om mijn knie kon ik verder. Iedereen kon wel zien dat ik naar het Rode Kruis geweest was.
Telkens deden ze dat gratis en voor niets.
Met plezier steun ik hen dan ook door een sticker te kopen.

Geen opmerkingen: