Gwy wandelt

woensdag 10 februari 2016

Langs het huis van Eddy Wally

Vandaag was het weer wandelen geblazen. De club 'De Trekvogels' richtten vanuit het ISBO te Zelzate hun midweektocht in. Het was weliswaar geen ideaal wandelweer maar zo een startplaats op zo een 50 meter van het huis waar Eddy Wally eens woonde, daar moet men toch naar toe. Daarnaast had ik trouwens nog andere redenen om vanuit Zelzate te wandelen. Ik heb er nog gewoond. De startplaats was een school waar ik nog in het kader van volwassenen onderwijs nog een cursus Spaans gevolgd heb. Het parcours zou ons snel richting Assenede brengen. Een wandeling puur natuur. Gezien de wateroverlast had de parcours meester het traject dat hij gepland had, wel wat moeten aanpassen. Maar waar een wil is is een weg. Een wandelaar heeft aan een pad genoeg, zelfs al is dat slijkerig.
Ondertussen verminderde de regen, en kwamen er zelfs opklaringen
Toch heb ik voor een korter traject gekozen dan ik aanvankelijk voorzien had. Ik heb nog wat werk in mijn verblijf en wil dat gezien mijn aanstaande buitenlandse reis niet laten liggen. Dit terzijde.
Van de wandeling heb ik kunnen genieten, en natuurlijk van de vele ontmoetingen, met onder meer vroegere geburen.
Ik hoop dat De Trekvogels hun volgende wandeling in beter wandelweer kunnen aanvangen. 

Geen opmerkingen: