Gwy wandelt

maandag 23 november 2015

Skypen op wandelreizen.

Met oog op mijn buitenlandse reizen in 2016, heb ik alvast Skype op mijn tablet geïnstalleerd.

Bij leven en welzijn zijn mijn plannen voorlopig:
  • 19 tot 28 februari 2016: met OKRA naar Torremolinos
  • 10 tot 19 juni met Wandelen in Europa over de Camino Sanabrés naar Santiago de Compostela
  • 3 tot 10 september met wandelen in Europa naar Krakau, Zakopane en Auschwitz in Polen
  • 1 tot 13 oktober met Scheldeboorden over de Camino del Norte naar Santiago de Compostela. 
  • 29 okt tot 5 nov met Wandelen in Europa naar Salou
Als we logeren in hotels waar er WIFI is, zal ik dan kunnen skypen.

Overigens ik heb nog maar voor 2 reizen het voorschot betaald. Misschien wordt de toekomst anders.

Nawoord op 1 december 2015: Eind februari ga ik niet naar Torremolinos. Die reis is afgelast.in de plaats daarvan ga ik naar Athene. Het wordt een cultuurreis.

Geen opmerkingen: