Gwy wandelt

maandag 6 juni 2016

Innovative product

Warning: this innovative product make you to want to go outdoors.
Dat staat op een label bij de wandelschoenen die ik vandaag kocht.
Mijn vorige lage wandelschoenen zijn gisteren bij de afval terecht gekomen. Kilometers lang hebben ze een goede basis aan mijn voeten gegeven. Maar nu waren ze op. Ze waren al een tijd niet meer waterdicht. De hielen waren afgesleten en bovendien was het leer aan de bovenkant gescheurd.
Graag heb ik een paar hoge wandelschoenen, die ik meestal bij bergwandelingen gebruik en een paar lage wandelschoenen, die ik eigenlijk veel liever draag.
En deze morgen heb ik dan ook met het oog op mijn wandelvakantie een paar nieuwe wandelschoenen gekocht. Ze komen van ver: Made in Vietnam staat er ook nog op de label.

Geen opmerkingen: