Gwy wandelt

dinsdag 7 juni 2016

wALLk-IN

Vandaag kreeg in Wachtebeke wandelen een andere dimensie.
We kwamen met massa's leden van OKRA Oost-Vlaanderen en Limburg samen in het domein Puyenbroeck. Morgen en overmorgen zijn de andere provincies aan de beurt.

Wandelen is niet zomaar wandelen. Een wandeling van 20 kilometer kon bijvoorbeeld. Ook waren kortere bewegwijzerde wandelingen mogelijk, zoals we die bij vele wandelclubs kennen.
De Braille liga was er om ons kennis te laten maken voor een blinde wandeling.
En nog veel meer.

Het was moeilijk om een keuze te maken.
Mijn keuze viel op een wandeling onder leiding van een natuurgids in de morgen. Voor de middag koos ik voor de vertelwandeling.

Ik kon het ook niet nalaten mijn BMI en zo meer te laten vast stellen. Toch wat overgewicht. Ik moet proberen af te vallen.

Geen opmerkingen: