Gwy wandelt

zondag 31 mei 2020

De Ridder

Een knip uit de reeks.
Helena is de hoofd figuur.
Een televisie serie die we nu graag volgen is de reeks De Ridder.

Het speelt zich af in Gent.
Als Gentenaar spreken de locaties mij aan.
Verschillende scenes zijn er in het justitiehuis op de Opgeëistenlaan. Daar ben ik verschillende keren gedaagd door iemand in wie ik het volste vertrouwen had, maar iemand bleek te zijn die haar beloftes niet houdt, en op mijn geld uit was. Ook herkenbaar in de serie. 

Ik heb wel moeite om nu te weten wat in de reeks fictie is, en wat realiteit.
In dat café op de Recollettenlei ben ik in ieder geval al geweest. En voor zover ik me herinner toch ook lekker wat gegeten.
Deze namiddag kijken we weer.

Ondertussen heb ik gezien dat we de reeks ook onze laptop kunnen bekijken, namelijk op www.vrt.be/vrtnu/

Geen opmerkingen: