Gwy wandelt

vrijdag 15 mei 2020

Muurschilderingen

Ik was deze namiddag in de Désiré Fiévéstraat.
Rechtover het wijkgezondheidscentrum is een gigantische muurschildering.
Ik zat op een stoeltje buiten en kon  zo het werk van de Colombiaanse Bastardilla en de Italiaanse Erica il Cane bewonderen.
We gingen daarna nog winkelen. Ik kon het niet nalaten bij verschillende andere muurschilderingen stil te staan.
Er zijn er heel wat in Gent.
Op mijn weg kwam ik er zo een zevental tegen. Klik hier.
Ik had een flyer bij met een stadsplan en informatie over de kunstenaars.
Meerdere muurschilderingen die ik zag, zijn er niet vermeld. Een datum staat niet op de publicatie. Het zal allicht al van een paar jaar geleden zijn.
Ik ben van plan eens een street art wandeling te maken.
Gegevens over het festival vorig jaar kan ik wat downloaden van  www.sorrynotsorry.gent

Geen opmerkingen: