Gwy wandelt

donderdag 5 maart 2015

Donderdag

In De Horizon
De donderdag is mijn Tai Chi dag. Tai Chi is Chinees schaduwboksen en schijnt de ideale manier te zijn om evenwicht, spiersterkte en uithouding aan bod te laten komen. Voor mij is het belangrijkste dat we dat in groep doen.

Een blogje schrijven dat kan ik gewoon alleen. Soms verschiet ik ervan hoeveel mensen mijn berichtjes lezen. Topper is nu mijn berichtje van eergisteren over mijn nieuwe rugzak. De honderden lezers vormen een piek in mijn statistieken.

De Tai Chi eindigt om 11 uur. Nadien blijf ik altijd wat plakken, want om kwart voor twaalf kan ik aan tafel voor de maaltijd. Deze middag stonden er gehaktballetjes in tomatensaus samen met noedels op het menu.

Terug in mijn verblijf zal ik nu verder lezen in de zevende kamer, een boek van Pieter Aspe.

Geen opmerkingen: