Gwy wandelt

dinsdag 3 maart 2015

Rugzak met zonnecel

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn kinderen wel een zeer bijzondere rugzak: een rugzak met een zonnecel.

Dit weekend heb ik die dan uitgeprobeerd.
Om de schouderbanden goed te krijgen, moet een mens toch een paar kilometer stappen. Dat is ondertussen gebeurd. De schouderbanden staan nu goed voor mij.

De vak indeling is bij iedere rugzak anders. Het is dan ook even uit zoeken van --> waar stop ik wat. Als het dreigt te regenen, steek ik liefst de poncho bovenin. Anders laat ik die wegzakken, en hou ik mijn boterhammendoos liefst van boven. Mijn fototoestel kan in een gesloten zijzakje. Mijn drinkfles gaat in een open zijzak, en langs de andere kant mijn paraplu. En zo meer.

Het meest leuke aan die nieuwe rugzak is de zonnecel. Die laadt een accu op, waarmee ik dan mijn mobieltje of mijn tablet kan opladen. Leuk zeg. Het was nu geen bijzonder zonnig weer, en toch laadt die batterij op. Wat moet dat niet zijn als het echt zonnig wordt?

Hartelijk dank aan de schenkers. 

Geen opmerkingen: