Gwy wandelt

vrijdag 13 maart 2015

Vrijdag = poetsdag

De vrijdag is het voor mij de dag waarop ik een dweiltje sla en het stof afneem. Vandaag heb ik tevens de ramen gezeemd. Af en toe moet dat ook gebeuren. 
Vooraf was ik al naar de hairstylist geweest. Mijn haar mocht wel eens kort geknipt worden.

En daarna ben ik aan de Lousbergkaai gaan eten. 

Veel ga ik 's middags eten in het LDC de Horizon.
Het is er altijd gezellig, met anderen aan tafel te zitten.
En het eten is altijd lekker.
Het middagmaal bestaat altijd uit soep, hoofdmaaltijd en dessert.
Woensdag hadden we pompoensoep, en kipfilet met sla en frieten
Donderdag kregen we wortelsoep, en als hoofdgerecht een boomstammetje met boontjes in tomatensaus met gekookte aardappelen
Vandaag was het na de knolseldersoep: visfilet met wortels en puree

Na de maaltijd ben ik nog naar de bibliotheek geweest. Ik verslind tegenwoordig nogal wat detectives. Zo meteen ga ik naar het Koning Albert I park om op een bankje wat te zitten lezen. 

Geen opmerkingen: