Gwy wandelt

maandag 16 maart 2015

Zorgen op maandag

Na mijn ontbijt heb ik eerst mijn klederen die door de modder op de wandeltocht van gisteren nog vuil waren, gewassen. Ik had ze gisteravond al in de voorwas gestoken. Ik kreeg mijn broekspijpen dan ook snel proper.
Dan was het de beurt aan mijzelf. Medicatie nemen, goed douchen en mijn voeten goed verzorgen. Ik had gisteren geen waterdichte schoenen aan waardoor mijn voeten nat waren en nogal afgezien hebben. Op de paardenmelkerij had ik een potje pedicare gekocht, voetzalf op basis van paardenmelk. Daar wreef ik mijn voeten nu ook mee in.
Eens aangekleed heb ik boodschappen gedaan en de post doorgenomen.
Dan was het stilletjes aan tijd om te gaan eten. We waren met niet zoveel vandaag. Aan mijn tafel zaten we met twee minder

Nu het lichamelijke verzorgd was, komt het mentale aan de beurt. Mijn dieptepunt van de tweede helft van februari is gelukkig overwonnen, maar therapeutische gesprekken blijven nodig. Met medicatie alleen lukt het niet.

Deze avond komt dan het spirituele aan bod. Onze GBL-groep komt in Assenede samen.

Geen opmerkingen: