Gwy wandelt

dinsdag 17 maart 2015

Gent 3D

Heb ik nu een leuk boekje toegezonden gekregen !
De titel is: Mijn gemeente in meerdere dimensies ...
De ondertitel is: Inspiratie uit het EFRO-project 'Gent 3D, in de 4de dimensie'
Best interessant om door te lezen, maar ik wou nu enkele zaken vertellen in de rand van dat 3D-project.
1) Ik was eens op een voorlichtingsvergadering in het administratief centrum Portus te Gent. Toen heb ik een miniversie van het belfort van Gent gekregen. Ik had  het toen zelf zien printen op een 3D-printer.
2) De voorkaft van het boekje toont toch wel de Sint-Baafsabdij ! Dat is een site waaraan ik mijn hart verpand heb.
Ik kom er graag in goede dagen.
Ik kom er graag in kwade dagen.
Iedere keer dat ik naar de Dampoort ga, of naar het LDC De Horizon, dan passeer ik er.

Info om Gent in 3D te ontdekken, is te vinden op de website van de stad Gent. Klik hier.

Geen opmerkingen: