Gwy wandelt

vrijdag 19 september 2014

Middagmaal

Wat ik nu eet gezien mijn mondproblemen, daar kan niemand jaloers op zijn.
In een kookpotje giet ik wat melk. Daarin verbrokkel ik dan 2 boterhammen. Dat staat dan op een zacht vuurtje. Warme dranken moet ik nu eenmaal vermijden, en ik veronderstel warm eten dan ook.
Als het brood zacht geworden is, giet ik er een halve liter soep bij, en om het geheel wat smaak te geven voeg ik er gemalen kaas, peper, en selderijzout bij.
Voor deze avond heb ik nog een maaltijd vervangend drankje staan. En morgen zien we wel.
Een voordeel heeft het: koken en eten kosten niet veel tijd.
Mens ik zal gelukkig zijn als ik weer zal kunnen normaal eten.
Afin, de anti biotica kuur die ik nu moet volgen, duurt 8  dagen. Dan zal alles wellicht normaal zijn. In ieder geval moet ik 1) het middel tijdens de maaltijd met veel water innemen en 2) de doos volledig uitnemen.

Geen opmerkingen: