Gwy wandelt

maandag 22 september 2014

Ontbijt? Middagmaal?

Het gaat nog altijd niet goed met mijn mond.
Erg !!! Ik die zo graag babbel.
Gisteren heb ik mijn geplande wandelingen maar laten vallen.
Mijn lichaamsbeweging beperkte zich tussen mijn bed, mijn zetel, en de stoel aan de computer.
Aan mijn eettafel ben ik niet eens geraakt. Geen ontbijt, geen middagmaal, geen avondmaal. Een sobere dag.
Ik ben gelukkig toch wat buiten geraakt. Naar het Zuidpark, maar daar was het mij wat te druk. En nadien naar het Coyendanspark.
Wat rustig buiten zitten, met een boek op de schoot. Het boek heb ik trouwens niet eens open gedaan.
Nog altijd niet trouwens.
Maar zo net ik heb me wel de moeite genomen om wat te eten.
Melk op gewarmd, daar dan 2 boterhammen in opgelost, en er een eitje door geroerd.
En deze avond ben ik voor een maaltijd uitgenodigd. Ik zal om mijn gezicht te redden, voor ik vertrek wat serieuze pijnstillers slikken.

Geen opmerkingen: