Gwy wandelt

dinsdag 4 april 2017

In de luchthaven van Parijs

4 april 2017.
Een soepele heenreis.
In Brussel Zuid kon ik mijn instapkaart bij Airfrance al ophalen.  En ik wist zo meteen aan welke gate ik op het luchthaven Paris-Charles De Gaulle ik me zou kunnen begeven.
Mijn bagage werd ook al ingenomen en wordt rechtstreeks van het Brussels station naar de luchthaven in Jordanië gebracht.
Met de TGV zoef ik dan aan 300 kilometer per uur door Frankrijk. En dat in de eerste klasse. Zelfs WIFI op de trein. Ik had overigens voor economische besteld en betaald, maar had er -dat is evident- geen bezwaar tegen dat ik in de eerste klas zat.

In de luchthaven Charles De Gaulle moest ik nog een soort metro nemen om mij naar gate L33 te begeven.

Mijn reis gaat naar Amman in Jordanië.
Nu drink ik eerst nog een espresso bij Starbucks.
Eten hoeft niet. Tijdens de vlucht krijg ik een warme maaltijd.

Geen opmerkingen: