Gwy wandelt

maandag 17 april 2017

Kontent weer in eigen land

Het regende wel wat, maar toch nam ik deze morgen met veel plezier de autobus, om bij de WAK te wandelen.
Op Paasmaandag richt de Wandelclub Al Kontent haar WAK-tochten in. Doorgaans kunnen we op die wandelingen langs privé-terreinen gaan, en passeren we door de Spaarbekkens van Kluizen.
Ook vandaag weer. Het werd een mooie deugd doende tocht, en naarmate de dag vorderde kwam de zon erdoor. Ik had voor de wandeling gekozen, die met 27 aangeduid wordt.
Voor een stuk zat de provinciale Hoge Wal route in de tocht. Ik vertel dat omdat ik peter ben van die wandelroute, aangeduid met zeshoekige bordjes.
Wat ik ook wil vermelden is dat de overleden zanger en natuurliefhebber Luk De Vos uit Wippelgem afkomstig is. De Miawegel aan de Gerardsmolen, zat ook in onze wandeling.
Zo een wandeling in ons platte land, is wel wat anders dan de berg- en woestijnwandelingen die ik vorige week in Jordanië maakte.

Geen opmerkingen: